ons. 29. mars

Nesoddtangen

Rudolfs Diner

Rudolfs Diner onsdag 29.3 OBS! Merk deg at Rudolfs Diner denne gangen blir på en onsdag. Vi serverer gulrotsuppe med appelsinjus. Det blir også servert harissa for de som vil ha en ekstra spicy suppe. Alt sammen så økologisk og lokalt vi klarer. Maten serveres kl. 17.00–18.00. Velkommen!

Billetter er ikke på salg
Se andre arrangementer
Rudolfs Diner

Tid og sted

29. mars 2023, 17:00 – 30. mars 2023, 18:00

Nesoddtangen, Tangenveien 300, 1450 Nesoddtangen, Norge

Om arrangementet

Meld deg på nå! Vipps kr 40,- x antall personer til #141736 «34 Skolemiddag Steinerskolen».  Oppgi eventuelle allergier i kommentarfeltet. Drop-in er også mulig, men da er prisen kr 50,- pr. pers.

Barn 0–6 år er alltid gratis.

Har du ikke Vipps? Send en e-post til sigurdsandvik@gmail.com for å melde deg på.

Hva er Rudolfs Diner Rudolfs Diner tilbyr en næringsrik middag på skolen én dag i måneden, kl 17.00–18.00. Den er åpen for foreldre, barn og lærere. Middagen organiseres av en arrangørgruppe på initiativ fra FAU.

Vi trenger fortsatt flere som kan hjelpe til med Rudolfs Diner  Send en e-post til sigurdsandvik@gmail.com dersom du kan tenke deg å hjelpe litt til eller dersom du har noen spørsmål.

Dele dette arrangementet