Fredagsbladet 10 (2024)

Premiere på Annie!

For et forrykende show! For en sang! For noen komiske talenter, for en kraft, for en timing, for en troverdighet i rollene, og for en spilleglede! Og ja - for en overraskelse! Vi har hatt store forventninger til årets skuespill etter en lang periode med øving og små glimt av hva vi kunne vente oss, men dette overgikk jo alt vi hadde forestilt oss. Det er nesten ikke til å tro at dette er en gjeng med niendeklassinger som ikke er profesjonelle ungdomsskuespillere. Har dere ikke kjøpt billetter til helgens forestillinger? Løp og kjøp før det blir utsolgt, for her er det mange som vil gå flere runder tror vi. Her kjøper du billetter:

To forestillinger, kl. 12 og kl. 15

Pris: 100,- voksne, 50,- barn

Forhåndssalg av billetter: https://nettskjema.no/a/annie

PS: Det er åpen kafé i foajeen før og etter forestillingen.

Velkommen til årets Dugnad!

Sett av dagen! Påmeldingsskjema kommer etter påske.

Donasjoner ønskes til musikkrommet

Hei, alle foreldre!

For å fortsette den gode musikkundervisningen ved skolen trenger musikkrommet noen oppgraderinger. Har du noe musikkutstyr av god kvalitet liggende som du ikke trenger lenger? Kanskje ønsker du å donere dette til skolen?

Musikklærerne ønsker seg svært gjerne:

• Akustiske gitarer

• Gitarforsterkere

• Bassforsterkere

• Trommestikker

• Plektere

• El-piano

• Stage-piano med interne høytalere

• El-gitarer

• Bassgitarer

• Gode akustiske pianoer

• Fioliner

• Rytmeinstrumenter

Send gjerne en e-post med noen detaljer om det du eventuelt ønsker å gi bort til marita.igelkjon@steinerskolen.no og victoria.folkedal@steinerskolen.no

Vennlig hilsen og tusen takk fra musikklærerne, Marita & Victoria.

Endelig vår!

Elevene nyter vårsola, ingen sørger over at akebrettsesongen nå er over :) Skolegården er fylt av hoppetau, slengtau og hoppestrikk. På barnetrinnet er det mange som ved hjelp av slengtauregler får avgjort forbokstav på den de skal gifte seg med, om om antrekket er "ballkjole, brudekjole, BH eller naken" - til stor fryd for deltakere og påhørere.