Fredagsbladet 18 (2024)

4B på tur i Røerskogen

Endelig kom solen og varmen

1. Klasse nyter dagen ute i skogen med nysmurte fjes, t-skjorter og shorts. Det springer ut over alt rundt oss. Liljekonvall, hvitveis og granskudd. Vi har vært på oppdagelsesferd og funnet store maurtuer, rare biller, skogsduer og noen var til og med så heldige at de så en hoggorm. Veldig spennende!

Magisk lek og vennskap oppstår. Heldige er vi som har naturen så nære.

Halmhuset

I halmhuset bugner det av elevenes nydelige skulpturer. Her er noen få smakebiter.

Islam

7b har periode om Islam og har jobbet med en arabisk Mandala sentrert rundt "Allah" på arabisk

Victoria

Det et også bilder fra klasserommet gjort klart med utstilling av bøker til jubileumsfeiringen.

Vårkafè!

Hvis du lurer på hva du skal finne på for noe koselig med barna på søndag, kom til Steinerskolen! Her er det ansiktsmaling, ponniridning, delikatesser, frø og planter, og alt til en god sak - 10. klasses skoletur til Færøyene. Velkommen!